Vakantiebeurs

De Vakantiebeurs is dé beurs als het gaat om vakanties. Van dagje weg in eigen land tot avontuurlijke reis aan de andere kant van de wereld. Vakantiebeurs 2020 trok 100.797 bezoekers. Allemaal vakantieliefhebbers die naar onze opdrachtgever Jaarbeurs Utrecht zijn afgereisd voor een bezoek aan het grootste reisevenement van Nederland.

Eventcommunicatie

Jaarbeurs schakelde Zevenmijls in om inhoud en vorm te geven aan een herpositionering. Vakantiebeurs wil verjongen en duidelijker maken dat live vakantie-inspiratie opdoen zeker niet onderdoet voor het online boeken.

 

We hebben de merkbelofte aangescherpt naar: “Wij helpen jou je verlangen te verwezelijken. Wij selecteren de beste deelnemers om offline een high energy momentum te faciliteren waar alles samenkomt over vakanties en reizen.” 

 

Dat mondde uit in een compleet nieuwe identiteit. Jong, fris en vriendelijk. De pay off: Waar ga jij heen? omschrijft een gevoel van vrijheid en spontaniteit: jij kiest een bestemming, Vakantiebeurs ‘helpt’ je daar te komen. 

Case delen:

Goed werk levert altijd resultaat.

Samen een project starten?